perjantai 7. syyskuuta 2012

Uus kuvatarina ja asiaa

!LUE TÄMÄ!
Moi taas, mun nukkeinnostus on nyt tällä hetkellä todella alhaalla ja muutenkin, koska oot nyt tosi väsyny, kun viikot on aika kiireisiä kun yks vapaapäivä viikossa, joten nukkeilu saattaa jäädä näinä lähiaikoina aika vähälle. Kun en oo vielä tottunut uuteen rytmiin. Toivottavasti te ihanaiset jaksatte odottaa uusia postauksia :)
Olen myös saanut kaksi uutta lukijaa, vaikka luulin, että te lähtisitte kun en ollut postaillut, plussaa siitä teille (;
Nyt niitä mun lupaamia ripsen esittelyjä ei tuu, mut Amandallekin oon ripsiä lisännyt, tosin Amelian ripsistä on pari kuvaa lopussa. Toivottavasti luit tämän ja ymmärrät miksi en postaile hirveästi :)

Mutta nyt, kuvatarinan pariin!
Amanda: Miksi meidän piti tulla tähän typerään kahvilaan? Olen jo syönyt.
Voinko mennä leikkipaikkaan?
Amelia: Amanda...ei näin hienossa paikassa ole leikkipaikkoja.


Amanda: MITÄ?! Millainen on kahvila ilman leikkipaikkaa?
Amelia: Sellainen missä käy nukkeja, joilla on muukin elämä kuin leikkipaikka :)

Amanda: AARRGH! Tämä koko paikka on ihan tyhmä, täällä on ihan liian pieni
pöytäkin...
Amelia: Tämä on kiinalainen ravintola, täällä kuuluu olla matala pöytä, se on osa kulttuuria.
Amanda: En minä välitä mistään kulttuurista!!!

Amanda: Kaikista tyhmintä on, että minun pitää pitää tätä rumaa mekkoa!
Amelia: Hei, se on lempimekkoni älä hauku sitä!!

Amelia: Monet sinun ikäisesi ei edes pääse näin hienoihin kahviloihin. Iina hankki meille vaivalla varauksen.
Sinun pitäisi pikkuhiljaa alkaa arvostamaan asioita.

Amanda: Jos tyhmässä kahvilassa istuskelu on asioiden arvostamista, en ikinä halua arvostaa
mitään!

Amelia: Noh, omapa on valintasi *hörppää teetä*, sinusta ei siis ikinä tule niin
sivistynyttä kuin minusta.

Amanda: Kuule oksennuspää! Olen sivistyneempi kuin luuletkaan!

Amelia: Jahas, todista se minulle.

Amanda: Selvä.

Amanda: *nostaa jalat pöydälle* Osaan istua näin sivistyneesti hienossa kahvilassa.

Amelia: Amanda, jalat heti pois pöydältä!! Tuo ei ole yhtään sivistynyttä!!
Amanda: Hmph...

Amanda: No minä tiedän mikä on sivistynyttä!!

Amanda: *menee karhukävely asentoon* *pieraisee* HÄHÄÄHHÄÄ!!
Amelia: Yh, olet niin kuvottava!!

Amanda: Tadaa!

Amelia: Sinä et selvästikkään, tiedä mitä sivistys tarkoittaa! Tämä oli ehkä maailman noloin kerta
tässä kahvilassa!

Amelia: *raahaa Amandaa* Me lähdemme tällä sekunnilla pois täältä!!
Amanda: Ymh, eiiiii!!!!!!!!!!!

joo laatu oli mitä oli ;//
mut kuvasin tän mun huonees, jossa on tosi huono valaistus, joten...
mut nyt Amelian ripsi kuviin :)

:)

Ja näin.



Hope you like it!

2 kommenttia:

  1. Iha surkee tarina! Kaikki vammas ja juoni oli perseestä.

    PS: NUKKES ON RUMII HÄÄHÄÄ!

    VastaaPoista
  2. Älä välitä noista ärsyttävistä anonyymeistä! Ei kannata masentua, ne vaan on tommosii. Repesin tolle '*pieraisee* HÄHÄHÄH!' kohdalle :'D Ihan ok lattuhan nois oli. Noi Amelien ripset on ihanan... tuuheet ? :-3 Oon niin katellinen niille, joilla on pullip / pullippeja tai muita nukkeperheen jäseniä. Itse en saa ku ne maksaa nii paljo ;___;

    VastaaPoista