keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Kt: Nettineuvonta

Eli teen kysymyspostauksen ja tää on postaus jonka kommentteihin voitte sitte laittaa ne kysymykset, toki voi lähettää myös goViestillä, jos olet goSupermodelissa.
Nää kysymykset on nyt keksittyjä :)

Amanda: Moi vaan kaikki! Ja tervetuloa tänne mun nettineuvontaan.

Amanda: Tässä ohjelmassa mä vastailen kysymyksiin joita mulle on lähetetty.
( oikeesti keksin ne 8) )

Amanda: *alkaa näpytellä tietokonetta* No niin ensimmäisenä kysymyken on lähettänyt Tracy.
'' Mitä teen jos minulla ei ole obitsua?! ''

Amanda: Noh Tracy! Tiedän sinulle juuri täydellisen keinon.

Amanda: Kinu, kinu, kinu ja KINU! Ja jos ei tepsi nyrkit esiin *vink vink*
Mä: Kröhöm Amanda, säännöissä lukee, että ei väkivaltaisia ilmaisuja tai viitteitä siihen.
Amanda: Iina, älä häiritse ohjelmaani...-.-
Amanda: Sitten toinen kysymys. Se on Darlenelta.
'' Tuntuu, että taeyang -poikaystävänä pettää minua, mitä teen? ''

Amanda: En osaa kovin hyvin vastata tähän, koska en ole vielä
seurustellut, koska en ole kuulemma tarpeeksi vanha * mulkaisee mua *.
Mutta, ehkä voisit vain kysyä häneltä?

Amanda: * kävelee pöydän takaa * Siinä olivat kysymykset, nyt viikon vinkkiin.

Amanda: * työntää pöytää pois ruudusta *

Amanda: Noniin! Tällä kertaa viikon vinkin juontaa viheättävin ja söpöin, Amanda Lavendal!!!

Amanda: No kuitenkin, tämän viikon vinkki on yksinkertainen. Leivo kakku!
Mieluiten tälläinen mikä minulla on, koska muut ovat pahoja...-.-

Amanda: Siinä oli viikon vinkki!
Toivottavasti tykkäsitte.

Amanda: Heippa täältä nettineuvonnasta ja muistakaa lähettää niitä kysymyksiä!!
Loppuun vielä bonus -kuva. 

Ja lähettäkää sit niitä kysymyksiä!
Saa kysyä mollemilta nukeilta ja myös multa! :)




5 kommenttia:

  1. Molemmille: Onko teillä ihastusta ?

    Ps. mulla on tosta muffinssikankaasta verhot >w<

    VastaaPoista
  2. Mistäsaittontietokoneen? ♥ TAHTOOTAHTOO!

    VastaaPoista
  3. Vastaan kysymyksiin luultavasti ylihuomenna! :)
    Huomiseen asti saa vielä lähettää kysymyksiä.
    Vastaukset tulevat uudessa postauksessa!

    VastaaPoista
  4. Miks sun pitää olla noin söpö Amanda? *w* ♥
    Jaja, IINA miks sun pitää olla noin ihana?



    ps. oon Little Blue owo

    VastaaPoista
  5. - Mitä rekvisiittaa käytät postauksissa yleinsä?
    - Nukkejesi lempivaatteet?

    Iinalle.

    VastaaPoista