maanantai 14. toukokuuta 2012

Aloitetaan! + kt.

Eli aloitetaan nyt taas blogin comeback mun ylivanhalla kansioista löydetyllä kuvatarinalla. Joten remember laatu on suoraan sanottuna todella kakka ja vielä kun laitetaan tää bloggerin laatu päälle :)
Nauttikaa sen verran kun pystytte.

Täs kuvatarinas näätte Amandan ja mun kaverin nuken Mellun ja onhan Ameliakin päässyt kuviin. Amanda ja Melissa tapaavat !

Amanda on lähtenyt kävelylle metsään ( joka tosin on nyt mun huoneeni lattia )
Amanda * juoksee *

*Kaatu johonkin*


Amanda: Katsoisit vähän eteesi!!
Melissa: A-a-anteeksi en halunnut...


Amanda: Sinä olet karhu!

Melissa: Ja sinä olet omituinen joten taidamme olla sujut.
Taidankin lähteä...

Amanda: Ei sinun tarvitse, olenkin aina halunnut karhun lemmikiksi.
Olen muuten Amanda.
Melissa: Ja minä Melissa.

Tytöt lähtevät kotia kohti.
( fail toi kukkajuttu tuol )

He kävelevät pitkän matkan.

Ja tulevat kotiin.
Amanda: Ameliaaa!! Toin kotiin karhun.
Amelia: *Tekee ruokaa* Jaahas...

Amanda: Saanko pitää sen? Pliiis...

Amelia: Villi eläimiä ei saa tuoda luonnosta taloihin ja kaiken lisäksi se sotkee.
Joten et.

Amanda: Mutta se on tosi suloinen. 

Melissa astelee ovesta.
Melissa: Ööm hei?

Amelia: Hän on oikea nukke! Elävä olento. Et saa pitää häntä.
Amanda: Mut..

Amelia: Pois silmistäni!!

Amanda: Et kai sä lähde?
Melissa: En.

Siinä mitäs piditte? :) Kommenttii vaan tuleen.

2 kommenttia:

  1. Ihana, mut voisit suurentaa kvuia? Kuvien pieneys häiritsi :)


    >Vastatkaa blogini kyselyyn!<
    NukkeBlogini > http://vaahtokarkkigirl.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Kiitti kommentist. Okei mut oon viel aika alottelija tän bloggerin kanssa kun en oo ihan viel tottunu tähän uuteen mut yritän ainaki :)

    VastaaPoista