perjantai 9. joulukuuta 2011

Amandan ja Amelian poseeraus hetki :) + kuvatarina

Tytöt pääsi poseeraamaan heti kun olivat asettuneet taloksi.
Tässä kuvatarina kun Amanda saapuu.

Ameliahan ei siis halunnut, että Amanda tulee tänne, mutta kuvatarinassa näkyy, että kyllähän Amelia siltikin siitä Amandasta välittää ;)

Kertoja: Amelia istuu keittiössä
malttamattomana.
Amelia: Missä hän on ? Hänen olisi pitänyt
jo olla täällä ?

Amanda: A-A-Amelia ? Tännekkö minun piti tulla ?

Amelia: AMANDAAA !!!!!!

Amelia: Ei kun ei mitään...

Amanda: Minulla on nälkä.

Amelia: TUON IKÄISTEN PITÄÄ MENNÄ NUKKUMAAN
TÄHÄN AIKAAN !!! 

Amanda: Äiti sanoi, että olen jo iso tyttö ( nyyhhh )

Amelia: No pitääkö minun sitten laittaa vaikka kakkua sinulle ?!!?

Amanda: Omenaa kiitos !

Amanda: MMMMM.... Ompa hyvää.

Amelia: Nyt sinun pitää ihan oikeasti mennä nukkumaan !
Amanda: No okei...

Amelia: Näytän huoneesi, se on yläkerrassa.
Tämä on sitten minun huoneeni.

( Tytöt ovat menneet Amandan huoneeseen )

Amelia: Hyvää yötä.




Hetken kuluttua...


x Hakkaa lattiaa x

Amanda: AMELIAAA !! EN SAA UNTA !!!

Amelia: ÄÄH !! Pääni räjähtää...


Thank youuu :D
ja nyt posetustaa ♥

Amelia kruunun kanssa ;)♥

Amanda kurkkii :)

Tykkään tästä :))

Lähekkäin, sylikkäin ♥

Amandaa

Tyttelit ♥

Oiii ♥

Tarkkailen sinua sisar.

Ikkunalaudalla.

Amanda ikkunalaudalla.

Amanda ylhäällä, Amelia alhaalla.

Katselemme näin.

Kiitoss :))♥













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti