perjantai 7. lokakuuta 2011

2 hengen nukkemiitti ! :D

Eli kaveri ja minä pidimme pienen nukkemiitin  meillä ja tässä on kuvia :)
JouJou ja Ddalgi ovat kaverini :)
Kirsche on munn ♥ 
Amelia Ddalgin stockissa, se sopi Amelialle ihanasti ♥___♥


Amelia feat. JouJoun kengät.

Ameliaa Ddalgin stockissa :D

Sitten Amelia JouJoun stockissa, tyttö näyttää niin viattomalta tossa ♥


Hihi heilahti :I

Lisää Ddalgin stockia 8)

Amelia ja Sugary :)♥

Sugary and Amelia´s hand

IHANA ♥ Jumaloin tätä kuvaa ♥____♥

Sugaryy :D

Amber ;D

Lisää Amberia feat. Kirschen stock kori.

JouJou lentää o___o

Sugaryyy :))

Kaikki kolme ;D

Amelia & Sugary

Sugary & Amelia

Lisää Sugarya ja Ameliaa :D

Sugaryy :)

Sugary kurkkii :o

:)

Voin totisesti myöntää, että mulla oli pakkomielle kuvata Sugarya :D ( Dal hulluus... )
Amber jäi vähän sivuun irronneen kätensä vuoksi ( se kuitenkin löytyi seuraavana päivänä ! )
+ Tein heistä kuvatarinan se tulee myöhemmin...:)

1 kommentti:

  1. Ainiijoo :D Tos oli muutama noita mun kuvia ku mun piti ottaa ne täältä mun blogiin ku mun kamerast loppu akku DX Muistatkos? :D

    Niin nii otan tosta muutaman kuvan viel blogiini ja kerron tästä minimiitistä o.o :D

    VastaaPoista