torstai 15. syyskuuta 2011

Photoshoot from inside

Eli kuvasin tänään Ameliaa mun irl bestiksen kanssa (;
Tälläisiä tuli ( nää on mun mielestä aivan ihania ♥ )

Aloitetaan Amelian jaloilla (;
Oon innostunu kuvaan sen jalkoja :----D

Kokeiltiin barbien hametta Amelialle tuubitoppi mekoks :)
Sopi tosi hyvin.
Mekossahan on sitten sydämmiä ;)

Amelia on kukkien seassa (;
Ja Amelialla on tässä päässään äitin joidenkin vanhojen nukkejen hattu .

Amelia seisoo vain seinän tuen avulla O.O
Ja ilman kenkiäki viä o____o
Amelia on supermies.

Jos katotte tarkkaan näätte Amelian tossa ikkunan lasissa (;
Söpö kuva ♥

Lisää ikkuna kuvaa ;D

Amelia syö karkkia.

Amelia ihanassa barbien mekossa joka on loistava Amelialle (;♥

Tää on mun toinen suosikki koko photoshootista, jotenki nii viaton ja sulonen ♥

Amelia muuttu pelottavaks O.O

Amelian naama posee ;D

Bestiksen ottama kuva, ihana tääki ;)♥

Amelia soittaa.

Amelia vei meiän koiran tennispallon :D

Amelian söpöilyä (;

Ja Amelian ihkut huulet ;D

Tällästä oli (;
Mun suosikin säästin viimekseks:
Mun sormi ja Amelian käsi.
Tän laitan ylös kuvaks ♥

Kiituss ♥

ppssst. tänään tulee kuvatarina
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti